Конспект интегрированного урока (национальная культура якутов + английский язык) "Новости игрушечной страны"

Разделы: Иностранные языки, Начальная школа


Тип урока: урок изучения нового материала.

Форма урока: комбинированная

Форма организации деятельности учащихся: групповая и индивидуальная

Технология: коммуникативный, интенсивный метод

Цели (английский язык):

  • К концу урока учащиеся должны научиться спрашивать и отвечать на вопросы о своих любимых игрушках
  • Практика: Аудирование, чтение и узнавание новых слов, говорение (короткие диалоги)
  • Новый языковой материал: a ball, a teddy bear, a bike, a kite, a superhero, a toy, a car
  • Повторение: what’s your favorite colour? Numbers. It’s a cat. What’s this?

Цели (НКЯ): Познакомить с древними якутскими национальными игрушками, сравнить с игрушками народов мира, воспитательная цель: научить бережному отношению к своим и другим игрушкам

Подготовительная работа: провести конкурс любимых игрушек, составить презентационные слайды.

Оборудование: магнитофон, экран, проектор, компьютер, коробка с сюрпризом

Структура урока:

  1. Вводная часть(3 мин)
  2. Введение в ситуацию игры . Слово учителя английского языка.
  3. Основная часть урока (30 мин)
  4. Предъявление нового языкового материала (интенсивный МО)
  5. Воспроизведение и запоминание (песня «What’s your favorite toy?» нового материала)
  6. Игра «Цепочка» (Использование в нового языкового материала в диалогической речи)
  7. Узнавание нового языкового материала в чтении (слайды)
  8. Слово учителю НКЯ – результаты конкурса «Моя любимая игрушка» (слайды)
  9. Информация о Барби, о куклах народов мира, (слайды) о старинных игрушках (коробка с сюрпризом).
  10. Представление выставки кукол
  11. заключительная часть(5 мин): игра на развитие логического мышления, рефлексия

учитель английского языка- Mr. Kite

учитель начальных классов- мистер Мээчик

Сценарий урока

Организационная часть

Приветствие:

Mr Kite: Hello boys and girls! You are at TV studio. I’m Mr. Ball and this is Mr. Kite – we are TV commentators. Today’s news are from the Toyland!

Мистер Мээчик: Норуон норгуй, о5олор! Эьиги утуйбуккут кэннэ, оонньуурдар оонньууллар эбит. Кинилэр бэйэ телевидениелаахтар, онно «Оонньуурдар дойдуларыттан» араас сонуннар кэлэллэр эбит.

Введение нового языкового материала:

A ball- show bouncing, a kite- fly a kite, a teddy bear,- hug yourself like you have a soft toy, a bike- show your hands as if you’re riding a bike, a superhero- show you’re strong

Use TPR –total physical response

Основная часть урока:

Mr Kite: Attention! We have news from Eurovision. Let’s listen to the song “What’s your favorite toy?”- the winner of Eurovision. Now we are singers who don’t sing but open the mouths according to the phonogram. Now we are good singers who sing to the music

Game “the chain” : do you want to be journalists? Let’s interview then

Pupil 1: What’ your favorite toy? P2: my favorite toy is a doll. What’s your favorite toy? P3-P16

Whole word recognition (5-7 min) let’s play the game “ a camera” imagine your eyes are your cameras. Let’s check, whose camera has the biggest MegaPCS. (shows a word –children try to memorize, then takes the word away- the children write the word down, then shows the word again to check it- who wrote without a mistake – gets 1 MegaPCS)

Show the slides with the words – show the corresponding movements and read the words

- Hello, Mr Мээчик!

Дорообо, мистер Кайт. Соторутаа5ыта Оонньуурдар дойдуларыгар курэх буолбут. 2 кылаас уерэнээччилэрэ «Мин таптыыр оонньуурум» диэн тема5а уруЬуй быыстапкатын ыыппыттар (слайдалар) Бу керергут курдук, Александрова Алина Барбинан ордук себулээн оонньуур эбит. Барбитын аата Джина. Тереебут кунугэр маамата бэлэхтээбит уЬу (барыларын туЬунан кылгастык кердере-кердере кэпсиир) ханнык оонньуур бастаабыта буолуой?

Курэх тумугунэн Барби бастаан тахсыбыт! (ытыс таЬыныыта)

О5олор, Барби хас саастаа5ын билэ5ит дуо? Кини 50 саастаах эбит. 1959 сыллаахха Америка дьиэ кэргэнигэр баар буолбута. Бу куукуланы Рут Хэндлер диэн стенографистка айбыта. Кини бэйэтин кыыЬын Барбара аатынан Барби диэн ааттаабыта .

Билинни Братц куукулалар араас омук курдук тас коруннээхтэр. Кинилэргэ анаммыт журналлар бааллар. Араас омук о5олоро бу моднай куукуланан таптаан оонньууллар.

Аныгы интерактивай куукулалар дьиннээх кыра о5о курдук коруугэ-харайыыга наадыйаллар. 500 тахса араас дор5оону таьаараллар. Куукуланы сопко кордоххо харайдахха кини ыйааьына эбиллэр, улаатар, санаран киирэн барар, сыылар, онтон хаамар. Иьигэр аныгы компьютернай программалаах. Тириитэ оруобуна киьи тириитин курдук. (слайдалар)

Атын дойдулар о5олоро былыр Барби суох эрдэ5инэ тугунан оонньообуттарын билиэххитин ба5ара5ыт дуо?

Былыр саха о5ото сыахай диэн танастан оноьуллубут куукуланан оонньуур эбит. Уолаттар талах ына5ынан, мас оноьуктарынан – масс сыар5алаах о5уьунан, балык, кыыллар унуохтарынан, туу мээчигинэн оонньууллара. (слайдалар, кылгастык билсиЬиннэрии)

Оноьуу куукулалар быыстапкалара:

Ооонньуурдары киьи бэйэтэ эмиэ оноруон соп. Анна Саввична араас куукулалары оноруунан дьарыктанар. Эьиги иннигитигэр Хомус ууьа о5онньор, алаадьылыы турар эмээхсин, Алгысчыт о5онньор. Хаарчаана, ырыаьыт кыыс – куукулалар наар кыыс эрэ буолбатахтар, биьиги куннээ5и олохпутугар корсор дьоммутугар маарынныыллар.

Mr Kite: Attention boys and girls let’s play the game about our favorite toys (слайды)

Мистер Мээчик: О5олор, бугунну уруоктан туох сананы биллигит?

Тугу себулээтигит?

Оонньуурдаргытын харыстаан илдьэ сылдьыаххыт дуо?

Приложение.